Întrebări frecvente

  • Când ar trebui să mă aștept la livrare?

    Comenzile de cocktail-uri sunt expediate cu opțiunea de livrare în 1-2 zile sau 3-4 zile, așa cum este prezentat la finalizarea comenzii. În timp ce 95% din livrări ajung în aceste intervale de timp estimate, în rare ocazii poate dura până la 5 zile lucrătoare pentru a ajunge cocktail-urile tale.

    Dacă comanda dvs. nu a sosit în ziua estimată și ați primit e-mailul de confirmare a expedierii, comanda dvs. este în curs de desfășurare și poate fi urmărită prin intermediul site-ului de urmărire al curierului folosind ID-ul dvs. unic de urmărire. Apreciem răbdarea dumneavoastră în timpul oricăror întârzieri în procesarea curierului.

    În prezent onorăm comenzile 5 zile pe săptămână, excluzând sărbătorile legale, iar comenzile sunt expediate și livrate de luni până vineri. Momentan nu este disponibilă nicio livrare de duminică.

    Comenzile înainte de 17:00 în timpul săptămânii sunt expediate în aceeași zi. Comenzile plasate după ora 17:00 vineri vor fi expediate duminică. Toate comenzile de sărbătoare legală vor fi expediate în următoarele 2 zile lucrătoare.

    Toate metodele de expediere includ un serviciu de urmărire cu curierii noștri. Veți primi notificări prin e-mail direct de la Yodel sau DPD pentru a urmări și pentru a vă redirecționa comanda către un vecin (sau Lăsați în siguranță dacă această opțiune de livrare a fost selectată la Checkout) dacă nu veți fi disponibil pentru a prelua livrarea. Vă rugăm să urmați instrucțiunile de e-mail ale curierului pentru a comunica aceste modificări direct serviciului de curierat.

    În ziua livrării, ar trebui să primiți o notificare în fereastra de livrare de 2 ore prin e-mail pe care l-ați furnizat la finalizare.

    LĂSAȚI SIGUR: Cutiile noastre au fost concepute pentru a se potrivi cu cutiile poștale de dimensiuni standard. Dacă aveți o cutie poștală de dimensiuni nestandard sau de securitate, sau ați comandat mai multe cutii la aceeași adresă și nu există nimeni care să primească cutia, curierul o va lăsa într-un loc sigur. Puteți desemna un loc sigur sau un vecin preferat, precum și alte opțiuni de livrare prin intermediul site-ului de curierat.

    SEMNAT PENTRU: Partenerul nostru de livrare operează în prezent livrări fără contact; Livrările SEMNATE PENTRU se vor preda fără contact atunci când la ușă se răspunde de către destinatar, livrarea fiind documentată digital. Dacă nu vă aflați în momentul livrării și un vecin nu este disponibil să preia primirea coletului (puteți desemna un Vecin Preferat direct cu curierul), curierul va încerca livrarea în ziua lucrătoare următoare cu maximum 3 încercări de livrare. după care, coletul va fi returnat la NIO Cocktails.

    Clienții pot solicita ca un pachet să fie retrimis de către NIO, totuși este necesară o taxă de livrare.

  • Cum îmi urmăresc comanda?

    Toate metodele de expediere includ un serviciu de urmărire cu toți curierii. În ziua livrării, veți primi o notificare în fereastra de livrare de 2 ore prin SMS și e-mail pe care le-ați furnizat la finalizare.

    LĂSAȚI SIGUR: Cutiile noastre au fost concepute pentru a se potrivi cu cutiile poștale de dimensiuni standard. Dacă aveți o cutie poștală de dimensiuni nestandard sau de securitate, sau ați comandat mai multe cutii la aceeași adresă și nu există nimeni care să primească cutia, curierul o va lăsa într-un loc sigur. Puteți desemna un loc sigur sau un vecin preferat, precum și alte opțiuni de livrare prin intermediul site-ului de curierat.

    SEMNAT PENTRU: Partenerul nostru de livrare operează în prezent livrări fără contact; Livrările SEMNATE PENTRU se vor preda fără contact atunci când la ușă se răspunde de către destinatar, livrarea fiind documentată digital. Dacă nu vă aflați în momentul livrării și un vecin nu este disponibil să preia primirea coletului (puteți desemna un Vecin Preferat direct cu curierul), curierul va încerca livrarea în ziua lucrătoare următoare cu maximum 3 încercări de livrare. după care, coletul va fi returnat la NIO Cocktails.

    Clienții pot solicita ca un pachet să fie retrimis de către NIO, totuși este necesară o taxă de livrare.

  • Ce se întâmplă dacă nu sunt pentru livrare?

    LĂSAȚI SIGUR: Cutiile noastre au fost concepute pentru a se potrivi cu cutiile poștale de dimensiuni standard. Dacă aveți o cutie poștală de dimensiuni nestandard sau de securitate, sau ați comandat mai multe cutii la aceeași adresă și nu există nimeni care să primească cutia, curierul o va lăsa într-un loc sigur. Puteți desemna un loc sigur sau un vecin preferat, precum și alte opțiuni de livrare prin intermediul site-ului de curierat.

    SEMNAT PENTRU: Partenerul nostru de livrare operează în prezent livrări fără contact; Livrările SEMNATE PENTRU se vor preda fără contact atunci când la ușă se răspunde de către destinatar, livrarea fiind documentată digital. Dacă nu vă aflați în momentul livrării și un vecin nu este disponibil să preia primirea coletului (puteți desemna un Vecin Preferat direct cu curierul), curierul va încerca livrarea în ziua lucrătoare următoare cu maximum 3 încercări de livrare. după care, coletul va fi returnat la NIO Cocktails.

    Clienții pot solicita ca un pachet să fie retrimis de către NIO, cu toate acestea, este necesară o taxă de livrare.

    Vă rugăm să alegeți SEMNAT PENTRU dacă minorii vă pot accesa cutia poștală sau locul sigur unde poate fi lăsat pachetul. De asemenea, alegeți această opțiune dacă aveți o cutie poștală de dimensiuni nestandard.

    NIO Cocktails nu poate accepta nicio responsabilitate pentru orice pachete care ar putea lipsi cu LEAVE SAFE; vă rugăm să alegeți SEMNAT PENTRU, pentru un plus de securitate dacă coletul nu va intra prin cutia dvs. poștală.

    NIO Cocktails nu își poate asuma responsabilitatea pentru întârzierile de livrare sau pentru livrarea eșuată, deși vom face tot ce ne stă în putință pentru a asista cu orice livrări lipsă.

  • Trebuie să păstrez NIO în frigider?

    Nu, toate cocktailurile noastre sunt puternice și concepute pentru a fi tratate la fel ca o sticlă de băuturi spirtoase ca parte a barului de acasă. Cocktailurile NIO au o perioadă de valabilitate de peste 12 luni, iar gustul și calitatea nu sunt afectate de schimbările de temperatură.

     

    Pentru a savura un cocktail răcoritor, pur și simplu umpleți un pahar cu gheață, apoi agitați, rupeți și turnați cocktailul NIO ales în pahar. În mai puțin de un minut vei avea un cocktail gata de gustat.

  • Cât durează termenul de valabilitate al fiecărui cocktail și trebuie să le beau imediat?

    Cocktailurile noastre alcoolice au o durată de valabilitate de peste 12 luni și pot fi păstrate la fel ca o sticlă de băuturi spirtoase pentru barul de acasă. Cocktailurile noastre fără alcool au o perioadă de valabilitate de 6 luni. Ele nu trebuie ținute la frigider și nu sunt afectate de vremea caldă sau rece, mai ales în drumul spre a vă fi livrate. Vă puteți face timp pentru a vă bucura de NIO, deoarece cocktailurile nu trebuie consumate imediat după livrare.

  • Care este volumul fiecărui cocktail?

    Fiecare cocktail are 100 ml și putere maximă. Fiecare cocktail conține aproximativ o măsură dublă (50 ml) de alcool de marcă premium. Vă recomandăm să umpleți un pahar sau alte articole din sticlă cu gheață și să turnați cocktailul în pahar și să lăsați să stea timp de un minut înainte de a-l savura.

  • NIO organizează comenzi pentru grupuri mari sau evenimente?

    Da! Procesăm frecvent comenzi de grup mari pentru livrare la o singură destinație sau la mai multe destinații și putem ajuta la coordonarea livrării pentru echipe, birouri, evenimente virtuale, cadouri companie și multe altele. Contactați-ne la contact@niococktails.co.uk

  • Cât costă livrarea?

    Taxele de livrare variază în funcție de dimensiunea comenzii sau de cutia de cocktail aleasă. Sunt disponibile mai multe opțiuni de expediere pentru a asigura livrarea în siguranță a cocktail-urilor dvs., inclusiv: poștă urmărită pentru livrare în 1-2 zile și livrare în 3-4 zile.

     

    Taxele de livrare estimate pot fi văzute pe pagina noastră de pornire, pe pagina noastră Build Your Box și pe pagina noastră de Cutii curate.

     

    Taxele finale de transport sunt confirmate și calculate la finalizarea comenzii.

  • Ce voi primi?

    Avem o gamă de peste 22 de cocktail-uri premium diferite, pre-amestecate - toate au nevoie doar de gheață și pot. servit în mai puțin de 60 de secunde.

    Seturile noastre de cadou au o gamă largă de cocktail-uri premixate în ediție limitată și accesorii, cum ar fi tăvi pentru gheață și sticlărie. Articolele mari, cum ar fi comenzile cu mai multe cutii sau seturile noastre de cadouri mai mari, vor fi livrate într-o cutie de carton reciclabilă și nu pot intra prin cutia poștală.

  • Cât costã?

    Prețurile variază în funcție de numărul de cocktailuri incluse în fiecare cutie. Prețurile cutiei de cocktail pot fi găsite pe pagina noastră de pornire, pe pagina Build Your Box și pe pagina Colecții.

  • Pot să îmi aleg cocktailurile?

    Absolut. Pur și simplu vizitați meniul nostru de cocktail-uri pentru a selecta dimensiunea cutiei de cocktail pe care o doriți (3-Box, 6-Box sau 9-Box). Puteți alege apoi oricare dintre minunatele noastre cocktailuri pe care doriți să le primiți. Cu peste 22 de cocktail-uri diferite din care să alegi, ești garantat că nu va trebui să dublezi un singur cocktail... cu excepția cazului în care, bineînțeles, ai vrea să-ți alegi multiplii dintre preferatele tale. Depinde în întregime de tine și de restul ne ocupăm noi.

  • Din ce este făcut ambalajul NIO?

    Designul unic al ambalajului nostru NIO Cocktails elimină problemele de siguranță și inconveniente ale sticlelor clasice de sticlă. Ambalajul exterior este o hârtie acoperită certificată FSC, în timp ce cocktailurile noastre sunt păstrate într-o pungă specială din polietilenă certificată, realizată din plastic bio, pentru a menține cocktail-ul proaspăt și neschimbat în timp. Cele doua suporturi sunt usor separabile dupa utilizare pentru a le elimina in deplin respect pentru mediul inconjurator.

    Puteți citi mai multe despre eforturile noastre de sustenabilitate aici .

  • Care este data cel mai bun înainte pentru cocktailurile tale?

    Perioada de valabilitate a cocktail-urilor noastre este de un an.

  • Cocktailurile tale sunt prietenoase cu gluten și vegan?

    Analiza noastră a ingredientelor folosite în cocktailurile noastre nu a evidențiat introducerea niciunui alergen comun, cu excepția sulfiților care sunt sub 10 ppm.

    Cocktailurile noastre sunt gluten și numai pentru vegetarieni.

    Vă rugăm să rețineți că, deși îndulcitorii artificiali nu sunt adăugați la cocktail-urile noastre și nu sunt considerați un alergen comun, procesul nostru de producție și lanțul de aprovizionare nu evaluează dacă există posibilitatea unei contaminări accidentale acolo unde pot fi prezente urme de îndulcitori artificiali. De asemenea, vă încurajăm să revizuiți ingredientele enumerate pe paginile noastre de produse și pe spatele cocktail-ului pentru a lua o decizie în cunoștință de cauză.

    Dacă aveți întrebări sau aveți nevoie de ceva mai mult, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la niococktailsro@gmail.com

  • Este NIO Cocktails un serviciu de abonament?

    NIO nu funcționează ca un serviciu de abonament. Acest lucru vă oferă posibilitatea de a alege și de a comanda diferite combinații de cocktailuri în orice moment, fără a fi necesar să fiți blocat la o comandă lunară.

  • Am o întrebare, cum pot ajunge la tine?

    Uşor; ca toți barmanii, suntem niște ascultători grozavi. Doar scrie-ne la niococktailsro@gmail.com